Blog
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na przykładzie Facebooka?
Obserwowanie konkurencji i jej reklam jest bardzo istotne. Wielokrotnie na pewno o tym słyszałeś. Zastanawiałeś się pewnie nie raz, na j...
Facebook Audience Insight — tworzymy grupy docelowe na Facebooku
Jednym z najpotężniejszych narzędzi analitycznych, jaki mamy do dyspozycji to Facebook Audience Insight. Mamy do niego dostęp w managerz...
Reklama na Facebooku – case study wybranych kampanii
Każda reklama na Facebooku musi mieć jakiś cel. Głównie w kampaniach jest to sprzedaż lub pozyskanie klienta. Tworzone są także kampanie...
Optymalizacja kosztów a aktywna kampania reklamowa
Truizmem jest stwierdzenie, że bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma, jej sukces zależy w dużej mierze od skutecznej kam...
Themeforest, Template Monster – gdzie kupować szablony stron internetowych?
Themeforest i Template Monster to dwa warte uwagi markety internetowe, za których pośrednictwem można kupić dobry szablon (motyw, templa...
Prowadzenie fanpage
Przyjęło się i często powtarza. Że prowadzenie fanpage firmy przyniesie jej właścicielowi wymierne korzyści. Tylko częściowo się z tym z...
Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku zyskuje coraz większą popularność zarówno wśród dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm. Czym charakteryzuje...
Case study kampanii reklamowych
Poniżej prezentujemy krótkie case study kampanii reklamowych, czyli omówienie wybranych działań promocyjnych, które zrealizowaliśmy.
...
Efekty link buildingu
Efekty link buildingu - cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy
3. Efekt systematycznego linkowania w r...
Obsługa stron społecznościowych
Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie gwarantuje realizację KPI. W czasie swojej pr...